بازی Chernobylite اکنون برای Xbox و PS5 منتشر شده است

بازی Chernobylite اکنون برای Xbox و PS5 منتشر شده است

بازی تیراندازی اول شخص/RPG Chernobylite Farm 51 اکنون برای Xbox Series X/S و PS5 در دسترس است. این یک به‌روزرسانی رایگان برای دارندگان کنسول‌های نسل قبلی با ویژگی‌هایی مانند ردیابی پرتو و پشتیبانی از وضوح حداکثر 4K است. تریلر زیر را تماشا کنید تا آن را در عمل ببینید.

 

دو حالت گرافیکی برای Xbox Series X و PS5 در دسترس است - عملکرد و وضوح. اولی وضوح 1080p و گیم پلی 60 فریم در ثانیه را با "کیفیت گرافیکی بالاتر" ارائه می دهد. دومی 4K پویا و 30 FPS با ردیابی پرتو و بهبود سایه‌ها، محیط‌ها و کیفیت بافت است. در Xbox Series S، تنها Resolution Mode با وضوح 1440p و 30 FPS در دسترس است.

 

این عنوان از درایو حالت جامد در تمام پلتفرم‌های نسل فعلی برای بارگذاری سریع‌تر بهره می‌برد. پخش‌کننده‌های PS5 همچنین می‌توانند از پشتیبانی DualSense استفاده کنند که شامل بازخورد لمسی، پاسخ‌های مختلف با هر سلاح از طریق تریگرهای تطبیقی ​​و صدای بلندگوی کنترلر است.

کلمات کلیدی :

Chernobylite

بازی ps5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Chernobylite اکنون برای Xbox و PS5 منتشر شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/cc48

خبرنامه بازی ها

گالری